Srpen 2012

PILSNER FEST 2012

31. srpna 2012 v 18:00 Ondra Vodný

Dnes vyrážíme na mejdan do Plzně!!! Pilsner Fest 2012 nám déšť nezkazí!! :)) Doražte do hotelu Angello na XCLNT Party, stejně jako vloni se na vás těšíme s Pájou Cejnarem a DJ Frikym..

Při dnešku jediný místo na PilsnerFestu kde bude sucho a teplo :)) velkej mejdan!! :)

Těšíme se!!! :)

bacil mě bacil-neřád

31. srpna 2012 v 18:00 Iva Vavřínová

Měla jsem na tenhle víkend spoustu plánu, ale jak se říká „ člověk míní, pán bůh mění“. Zmocnil se mě bacil (klika že ne démon) a teď to vypadá, že budu ležet a čajíčkovat…no prostě se kurýrovat. No co, stejně je hnusně, zalezu do pěřin a i tak si to užiju, v souladu s hláškou „ve dvou se to lépe táhne“ doufám, že v tom nebudu sama. :-D

Tak pac a pusu miláčkové vaše baciloidní If :-*

Žluťas/Pendolino

30. srpna 2012 v 18:00 Tobi

Ahoj Blogbusters:-)

Dnes bych se krátce rád zamyslel nad tím, jak je možné, že je tak veliký rozdíl mezi Žlutým a Pendolino vlakem. A musím říci, že obrovský :-). Rozhodně je Žlutý vlak imrvére vyprodaný a tím pádem se musí jezdit pořád Penďasem. Který je sice fajn, ale ve srovnání s tím Ž, je to diametrálně odlišné.

Jako milovník pochutin oceňuji, že nabízí neuvěřitelně kouzelné pochoutky, což Pendolíno jenom těžce dohání. Ano, dnes jsem měl Sushi i v Pendolinu, které je stejně drahé, ovšem o polovinu menší :-). Samá rýže, ryby žádné....jestlipak to ochutnali i japonští turisté co s námi cestovali :-)

Tak Sajonara Rebelové!

pojďme se videt:-)

30. srpna 2012 v 18:00 Lucie Šilhánová

Ahoja,

tak jsem zase po chvilce zpět, proběhl sklípek, výlety, rodina, koncert a taaak. Bylo toho dost a bylo to taky dost náročný a ještě to pokračuje. Ufff. Kdo nás chce vidět všechny pohromadě, s Pájou, Ondrou, Líbou,určitě doražte na Pilsnerfest...

Navíc se můžete těšit i na naše olympioniky, ty tenhle hudební svátek ozdobí též. Těšit se můžete na zlaté Davida Svobodu a Mirku Knapkovou, bronzovou Adélu Sýkorovou a chybět nebude ani vlajkonoš české výpravy Petr Koukal.

na toho si ale zálusk nedělejte, jinak bude zle:-)je zadaný a má fakt hodnou holčičku:-)))

papa

Byl jsem na Lipně!!!

30. srpna 2012 v 18:00 Pavel Cejnar

Minulý týden jsem byl na Lipně a musím říci, že tam bylo "božsky" :) ubytoval jsem se u mého kamaráda "Kmotra" ve Frymburku v penzionu 10 na náměstí. Jediný penziónek, který má krásnou olivovou fasádu. Dal jsem si tam tataráček a musím teda doporučit všem :) dále jsem navštívil 1. stezku v korunách stromů, která je zakončená 40 metrovou vyhlídkou a super suchým tobogánem, který jsem si taky nemohl nechat ujít :) doporučuji tento výlet všem :) :) :)

fr1

fr2

fr3

fr4

fr5

královna všech jezer

30. srpna 2012 v 18:00 Iva Vavřínová

ÚÚÚžasná, báječná a naprosto skvělá…přesně taková byla moje dovolená. Zvládla jsem navštívit hned 2 země úplně opačnýho ražení. Nejdřív jsem byla 4 dny v Rakousku u jezera Whortersee ( navíc v nudistickým kempu a to byl teprve zážitek) a pak na Kapverdách. Vážně jsem si to užila, spousta výletů, silniční i vodní skůtr, koupání, trochu opalování, fantastický jídlo, romantický západy slunce a nezapomenutelná masáž na závěr dovolený, kterou jsem měla jako překvapení. Mám pocit, že jsem odpočinutá jako nikdy, tak doufám, že mi ten pocit dlouho vydrží.Ale musím uznat, že se mi po vás stýskalo.:-)

Pac a pusu miláčkové vaše královna všech jezer If :-*

královna If

Divný nákupy

30. srpna 2012 v 18:00 Katka Černá

Ahoj všichni,

tak je přede mnou poslední letošní svatba. Taky máte pocit, že se teď všichni žení a vdávají?? :)

No a protože zítra mě čeká rozlučka se svobodou mojí kamarádky Kláry, dneska musím vyrazit do sexshopu koupit nějakej hodně ujetej dárek!

Co říkáte, tyhle tangáče docela ujdou, ne? Tak třeba se v tom divným krámě potkáme :)

Doping

29. srpna 2012 v 18:00 Vladimír

Možná jste zaznamenali, že věhlasný cyklista Lance Armstrong vzdal svůj boj proti obvinění z dopingu a přijde zřejmě o všechny tituly. My jsme se ale nad tím dopingem zamysleli hlouběji a přišli jsme na převratnou věc.

Největší doping je totiž samotný trénink. Jak k tomu přijdou obyčejní lidi, kteří chodí do práce a nemají čas trénovat? Ti pak samozřejmě v žádném sportu nemají šanci.

My jsme zcela jednoznačně pro zákaz trénování a pak se teprve uvidí, kdo je nejlepší!:-)Více v REBÉLII Tobiho a Vladimíra každou středu a neděli ve 20:00 na Evropě 2!

doping

R*H*C*P LiveInPrague2012 -UnderTheBridge- HQ :-)

29. srpna 2012 v 18:00 Jindra Ekl

Wasuuuuuup ! :-)

Koncert Red Hot Chili Peppers v Praze byl fenomenální. Tím začínám, přesto, že to všichni víte, ať už jste tam byli, nebo nebyli. Vše, co jsem od toho očekával, bylo naplněno na 100%

Byl jsem nesmírně zvědav, asi jako každý fanoušek RHCP /zvláště ti, co hrají na kytaru/, jak bude působit na živo Josh Klinghoffer. Pravdou je to, že ty vypolsouchaný riffy a sóla, který tam člověk prostě slyšet chtěl, tam nebyly. Josh je asi z těch, kteří prostě neradi hrají něco, co vymyslel někdo jiný... Dalo by se říct, že tam bylo slyšet z půovodní Fruscianteho kytary to, co tam bylo naprosto nutný. Nad rámec toho už Josh hrál podle svýho vkusu, kterej je skvělej - nicméně Fruscianteho um to nepřestřelí nikdy, a to i když jsou kluci léééta kamarádi a natočili spolu spoustu desek, který byly vydány jakožto sólovky Johna Fruscianteho... NESMÍRNĚ DOPORUČUJU JEHO ALBA The Empyrean a Curtains.... Pro milovníky RHCP je to povinnost...

A teď už k VÁM všem, co jste na koncertu nebyli, nebo těm, co jste byli a chcete si ho trochu připomenout... Nejsem fanda zvednutého mobilu nad hlavou při koncertech, ale tuhle kultovní věc z pravděpodobně nejlepšího alba, Black Sugar Sex Magic, co kdy RedHoti vydali, jsem si prostě odpustit nemohl.

Dejte si to...  Jednoznačně jeden z nejlepších momentů koncertu...

J;-)

Moto GP

28. srpna 2012 v 18:00 Nasty

Ahoj priznivci sportu,

o vikendu se jelo Moto GP na Brnenskem okruhu a byla to rezba! Ja jsem si v zivote s motorkama rozumel pomerne dost. Byl jsem totiz stastny majitel motorky Babeta. Padesatka v dvoustupnovem automatu me vzdy vyhnala vsechen adrenalin z tela hned jak me vystrelila na vrchol prvniho kopce (ktery jsem si musel vyslapat). Je videt, ze technologie poskocily a to co jsem videl v brne byl celkem brutalni pohled. Zachvili ocekavejte novy videoblog na webu Evropy 2.

in-line party

28. srpna 2012 v 18:00 Ondra Vodný

Výborný mejdan proběhl včera v Pardubicích. Večení in-line jízda projela opět včera Pardubicema.. nádherný počasí, nádherná trasa a neskutečně výborný jezdci.. :)

Díky za tu skvělou atmosféru během jízdy!!! tady je malá ukázka.. jelo nás téměř 1000! :)

Koncert

27. srpna 2012 v 18:00 Katka Černá

Ahoj všichni,

tak dneska večer to v Praze rozbalí Redhoti! Jako správná fanynka u toho nebudu chybět a jsem docela zvědavá na tu atmosféru pod širým nebem...snad nám vyjde počasí :)

Nejvíc se těším na tuhle pecku!

Mořeplavci

27. srpna 2012 v 18:00 Martin Hovorka

Zdarec!!!

Minulý týden jsem objevil krásu Lipna. Doporučuju!!! Dejte si stezku v korunách stromů, lipenskou bobovou dráhu, místní cyklostezky a hlavně elektročluny, kterými se dá jezdit o celém Lipně.

Dokonce za mnou dorazil i náš Libor, tak jsme vyrazili mezi vlny - mrkejte:-)

člun

Narozky

26. srpna 2012 v 18:00 Markéta Ježková

Všechno nejlepší Fíííííííílo!!! :-)

Velkou pusu a buď pořád takovej borec :-)

cake

Vidíme se a slyšíme se

25. srpna 2012 v 18:00 Martin Hovorka

Tě pic!

Hlásím návrat ze Šumavy si dáme další společný víkend.

Určitě se slyšíme na Evropě 2 od 12 do 15 a vidíme se v sobotu v Podolí u Vltavy na dračích lodích a také večer v Mazanym Kralíčkovi. Dáme si disko-trisko na maXXimum:-)

Těším mooooc:-)))

Lykke Li

25. srpna 2012 v 18:00 Zorka Kepková

Ahoj všichni!

Musim říct, že jsem nikdy neholdovala "indie" muzice, ale tenhle song se mi vryl pod kůži. Těžce pohodová novinka Evropy 2 - Lykke Li!

LIKE? :)

Masakr

25. srpna 2012 v 18:00 Markéta Ježková

Tak jestli něčemu říkám masakr, tak je to tohle. :-)

Už jsem se ujistila, proč nechodim na koupaliště, ale střežím si svůlj rybník v Orlických horách. :-)

Užívejte poslední prázdninový víkend!!!

hlava

"DJ NEO na festivalu Mácháč 2012 nezahraje"

24. srpna 2012 v 18:00 DJ Neo

Ahoj všem :)

Po pečlivé úvaze jsem se rozhodl k tomuto kroku.

Asi než nějaké krkolomné vysvětlování bude lepší zveřejnit mou argumentaci směrem k pořadatelům. Najdete ji na mém Facebookovém profilu ZDE.

Stejně tak ke stažení oficiální hymnu Mácháče 2012, kterou jsou dělal.
Věřím. že mé důvody chápete a díky za podporu.

Vám, co na Mácháč razíte přeju fajn zábavu a hlavně dobrý počasí..;)

Návod jak ze sebe udělat krásku :)

23. srpna 2012 v 18:00 Katka Černá

Ahoj všichni, chci se s vámi podělit o jedno povedený video. Asi už jste viděli různý návody na to, jak si udělat účes podle filmový hvězdy, jak se namalovat jako nějaká zpěvačka nebo podobně.

Tahle slečna se ale nebere moc vážně a je to fakt docela vtipný, tak se koukněte :)

Sex už po dvou týdnech?:-)

23. srpna 2012 v 18:00 Lucie Šilhánová

ahoja,

tak je to černé na bílém a styďte se:-)

Vědci z Británie totiž přišli na to, jak dlouho trvá zamilovat se - k tomu člověk potřebuje zhruba sedm týdnů a čtrnáct schůzek. První pusa přichází v průměru po týdnu randění, tedy po dvou schůzkách, zatímco k prvnímu sexu dochází v průměru po dvou týdnech, tedy asi po čtvrtém rande.

Buďte tak hodní a napište mi, jestli to i u vás souhlasí